ONLINE REKLAMA

JAK ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY? 

"Pokud se touto myšlenkou budete zabývat více než Vaše konkurence, zvítězíte."
Karel Maroušek, M.Sc., MBA
online marketér


Na této stránce poskytuji přehlednou metodiku pro získávání nových zákazníků. Podnikatele se zájmem o moderní online reklamu se snažím bezplatně inspirovat k vlastní iniciativě v oblasti péče o zákazníky, zejména o ty potenciální. Pokud jste na tuto stránku zavítali v důsledku současné krize a zhoršení hospodářských výsledků Vaší firmy, použijte prosím tlačítko níže. 


A nyní zpět k mému bezplatnému programu, který Vás provede velmi různorodými činnostmi moderní akvizičního reklamy a snad Vás dostatečně inspiruje pro Vaši další práci.


VÁŠ PRVNÍ KROK K ZÍSKÁNÍ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ

Bezplatný online seminář "micro-audit analytiky a reklamních účtů" proběhne 21.10.2020 od 9.00 do 9.45

Ukáži Vám, jaké nástroje je nezbytné mít aktivní, nastavené a propojené. Také si se mnou ověříte vlastnictví admin práv Vašich nástrojů. Dokud nemáte nástroje a vládu nad nimi, nemůžete mít "TO" (světle modré v obrázku). 



METODIKA SOUSTAVNÉHO ZÍSKÁVÁNÍ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ

Navrhuji Vám tuto sadu základních směrů, které byste měli prozkoumat. Nemusí být všechny vhodné právě pro Vás. Zjistěte si více o tématech, která Vás zajímají.

ODHODLÁNÍ, VYTRVALOST 

Musíte se rozhodnout. A na úkor svých ostatních aktivit a investic přesměrovat podstatnou část své pozornosti na marketing. Napořád. Nejlepší je rovnou se rozhodnout, že marketing bude Vás nový internetový koníček. Velmi výdělečný koníček.

PŘESNÉ MĚŘENÍ

O investici svého času a peněz musíte rozhodovat na základě aktuálních a relevantních dat. Měřící a analytické nástroje Vám taková data dodají. Velmi přesná data. Zejména o  aktuální poptávce na internetu. Stačí se naučit v těchto datech číst. A mít je k dispozici.

PŘESNÉ CÍLENÍ

Facebook a Linkedin umožňují cílit na průnik množin. FB na průnik množit zájmů a demografie, LI na průnik množin dovedností a funkcí či firem. Například - žena z Prahy, má ráda psy a luxusní zboží. Platí často online kartou. Prodáme jí luxusní vodítko?

POCHOPENÍ PRINCIPŮ

Principy e-marketingu se trochu liší od toho klasického. Máte například nějakou službu. A nějak jste jí pojmenovali. Důležité ale je, jak si jí pojmenoval Váš potenciální zákazník. Jak jí vyhledává v prohlížeči. 

NAPŘÍČ INTERNETEM

Vaše nová marketingová strategie musí pracovat se všemi dostupnými platformami, nebo alespoň s většinou - Google, Seznam, Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin, Pinterest, e-mailing, aplikace, diskusní fóra.

ZNAČKA A PR

Doporučuji věnovat 10% Vašeho marketingového rozpočtu do budování značky. A 10% času, který věnujete marketingu investovat do tvorby článků a videí. Reklama na článek stojí zlomek ceny produktové reklamy.

REFERENČNÍ PŘÍKLADY

Nabídněte nejlepším zákazníkům slevu nebo službu zdarma za souhlas s používáním reference. Nic nefunguje lépe než spokojený zákazník a úspěchy, kterých jste u něho dosáhli.

VÝČET VÝHOD

Chybou je popisování produktu nebo služby. Říkám tomu "ego-marketing". Mnohem lépe funguje, kdy popíšete výhody a přínosy. Chcete naplnit zákazníkovy potřeby, ne ho vzdělat.

DISTRIBUTOŘI

Příklad: Prodáváte cokoliv, co potřebuje montáž? Šikula instalující v pondělí kamery může v úterý montovat třeba Vaše bezpečnostní žaluzie. A poslat nabídky všem svým klientům.

E-MAILY

Na své stránky umístěte něco zdarma, respektive výměnou za email. Viz níže. "Kvartálník" je perfektní newsletter, který tvoříte pouze 4x ročně a zároveň nevytváří pocit spamu. 

GUERILLA MARKETING

Marketingová guerilla je obsáhlé a úžasné téma, ale pro začátek vězte, že nejsilnějším guerillovým nástrojem jste Vy. Osobně. Je to Vaše vize, Váš byznys, Vaše tvář a znalosti.

PŘIJĎTE  ZPĚT ZA TÝDEN

Aliquam ante. Phasellus faucibus molestie nisl. Duis condimentum augue id magna semper rutrum. Aliquam erat volutpat. Pellentesque sapien.


E-mailové poradenství "JAK ZÍSKAT ZÁKAZNÍKY" 


Jednou za měsíc posílám svým klientům email s několika marketingovými radami. Přiložím i nějaký nový postřeh z aktuálně realizovaného projektu. Velmi oblíbené jsou i mé "domácí úkoly", které přikládám na konec emailu, samozřejmě s návodem, jak úkol splnit. 

V září jste měli možnost nahlédnout pod pokličku Guerilla marketingu a naučit se pár zajímavých moderních marketingových postupů. 

Koncem října se můžete těšit na další e-mail, tentokrát na téma Mikro-audit firemních měřících, analytických a reklamních nástrojů. S pomocí tohoto emailu zjistíte, zda jste připraveni vydat se cestou efektivního e-marketingu a reklamy. Témata: Máte všechny potřebné nástroje aktivovány a správně nastaveny? Máte ke všemu admin práva? Nemá admin práva náhodnou i někdo, kdo je mít už dávno nemá?


Bezplatné semináře "JAK ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY" 


Stačí se pohodlně posadit a dát si se mnou svou ranní online kávu. Během půl hodiny Vás provedu aktivitami, které potřebujete nutně znát, pokud chcete být efektivní v získávání nových klientů. 

Akvizice zákazníků na Facebook 
29.10.2020  9.00 - 9.30

 - Stanete se specialistou na přesné cílení reklam na Facebook. 

- Pro některé z Vás nastavím reklamy v přímém přenosu.

Akvizice zákazníků na Linkedin
30.10.2020  9.00 - 9.30

 - Stanete se specialistou na přesné cílení reklam na Linkedin.

- Pro některé z Vás nastavím reklamy v přímém přenosu.

Akvizice zákazníků na Google
2.11.2020  9.00 - 9.30

 - Stanete se specialistou na přesné cílení reklam na Google.

- Pro některé z Vás nastavím reklamy v přímém přenosu.

REZERVACE ÚČASTI NA SEMINÁŘI

Zarezervujte si svou účast včas. Rezervaci Vám potvrdím e-mailem.


JAK ZÍSKÁVÁM NOVÉ ZÁKAZNÍKY PRO SVÉ KLIENTY?


Zkušenosti z globálních korporací přenáším do marketingových strategií malých firem. A naopak. Za posledních 5 let jsem vypracoval a uvedl v život více než 30 marketingových strategií s dvěma základními nosnými pilíři: 

- Jak získat nové zákazníky
- Jak přesvědčit stávající zákazníky aby utráceli ještě více

Mé strategie jsou vždy komplexní, využívám kompletní marketingový mix a všechny dostupné akviziční kanály. Po první experimentální kampani její výsledky měřím a analyzuji. Následně vyberu nejvhodnější koncept dlouhodobé a funkční marketingové strategie.

Ale zejména - Naslouchám potřebám potenciálních zákazníků a nacházím rovnováhu mezi jejich zájmy a zájmy Vaší firmy.


REZERVACE BEZPLATNÉ KONZULTACE PO TELEFONU

Úvodní telefonická konzultace často trvá i hodinu. Pokud máte chuť a čas si pořádně popovídat o Vašich podnikatelských záměrech a způsobech jak je zrealizovat pomocí e-marketingu, rezervujte si prosím vhodný čas pro tento rozhovor. Nebo mi rovnou zavolejte a domluvíme se osobně
+420 734 490 779